- Motorky, technika, modely, vylepšení
- Suzuki novinky, modely a parametry (nejen V-Strom)
- V-Strom 650 XT ABS
Question V-Strom 650 XT ABS
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Meli
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
- Příspěvky: 229
- Obdržená poděkování 5
Please Přihlásit se to join the conversation.
- celis2
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
- Příspěvky: 50
- Obdržená poděkování 2
A o březnu taky mluvili.
Please Přihlásit se to join the conversation.
- JirikM
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 333
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 4
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Meli
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
- Příspěvky: 229
- Obdržená poděkování 5
Please Přihlásit se to join the conversation.
- JirikM
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 333
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 4
- Meli
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
- Příspěvky: 229
- Obdržená poděkování 5
Tak si říkám - podle fotek se mi víc líbí první XT ale asi si počkám na realitu tohohle nového
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Meli
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
- Příspěvky: 229
- Obdržená poděkování 5
Please Přihlásit se to join the conversation.
- E-Ryc
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 420
- Obdržená poděkování 10
Please Přihlásit se to join the conversation.
- JirikM
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 333
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 4
Libi se mi ta pristrojovka z litra, i ty predni plasty. Vypada jeste lip, nez ted.
Tady nejake detaily: http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/october/intermot-new-2017-suzuki-v-strom-650-unveiled/
Prepracovany, mirne silnejsi motor (52kW / 62Nm), novy lehci vyfuk, 3 stupnova kontrola trakce, easy start (neni treba drzet starter), low-rpm assist (nechcipne pri podtoceni), pristrojovka a ovladace z litru, rukou stavitelne plexi, LED zadni svetlo, zasuvka 12V, uchyceni bocnich kufru jako na litru.
Please Přihlásit se to join the conversation.
- HonzaMT
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
- Příspěvky: 16
- Obdržená poděkování 0
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Kysin
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 473
- Obdržená poděkování 25
no vypínání je vyloženě stupidně u řetězového kolečka - nejdrsnější případ-spadne ti řetěz a urazí ti nálitky vypínání-dojel jsi, ale i při "běžném provozu" je to naprd-řetěz tam přinese veškerý bordel-bláto, klacky-tyfozovi takhle kus klacku přerazil vypínací tyčku, která pracuje pořád v bahně, takže gufero dostává taky zabrat, jak se vydře, tak to začne téct. Prostě je to dělané primárně na silnici, kde toto nehrozí. Ideální vypínání spojky je toto:CuLa napsal:
PetrOV napsal: Olejový iltr, koleno a kola nejsou jediný problém, debilně(silničně) je řešená i spojka, resp. její vypínání, to je opravdu hodně špatné.
Co máš konkrétně na mysli s tou spojkou?
Jinak Strom je pro mě super motorka, používám ho hlavně na cestování a sem tam projížďku mimo-stylem "hele pěkný kopec", vede tam polní cesta a jedeme na nějaké krosení po lese to nebude nikdy s tím to ale asi nikdo, krom tyfa, ani nekupoval
Please Přihlásit se to join the conversation.
- PetrOV
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 334
- Obdržená poděkování 17
PetrOV napsal: Olejový iltr, koleno a kola nejsou jediný problém, debilně(silničně) je řešená i spojka, resp. její vypínání, to je opravdu hodně špatné.
Co máš konkrétně na mysli s tou spojkou?
Please Přihlásit se to join the conversation.
- CuLa
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
- Příspěvky: 18
- Obdržená poděkování 0
Please Přihlásit se to join the conversation.
- vladom
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 458
- Obdržená poděkování 27
Please Přihlásit se to join the conversation.
- raisto
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
- Příspěvky: 91
- Obdržená poděkování 6