lightbulb-o Idea Test nového litříku na Vrbovce

9 roků 7 měsíců zpět #42100 od tom.kh
tom.kh replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce

PetrOV napsal: to mě vždycky dostane, úpravy od TT lepší jak v MadMaxovi a nazuté to má silniční pneu :laugh: :laugh:


Jestli to nebude tím, že tyto dvě motorky nejedou řádit do Záboří na pískovou MX trať, ale jedou opravdu daleko... A to se fakt na MCE Karoo na kterých najedeš cca 3tis. km nedá...

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • tom.kh
  • Avatar uživatele tom.kh
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41845 od tra
tra replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Tak ustrojené je to pěkné.

Jinak souhlasím s tou cenou, motorka by určitě své kupce našla, ale za aktuální cenu to bude velmi obtížné.
Co se týká pocitu malé motorky - ono je to po přesednutí ze staršího modelu V-Stroma velmi podobné u všech. Starý V-Strom byl trošku unikátní "velkou" kapotáží vpředu, což myslím žádné dnešní cestovní enduro už nemá. Já když poprvé sedl z V-Stroma na Stelvio, tak jsem si říkal jak je ta motorka na předku malá, jak sedím vysoko atd. Je to ale vše o zvyku, pár kilometrů a je to jinak.

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • tra
  • Avatar uživatele tra
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41844 od Meli
Meli replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
SW-motech to uměji taky dovybavit

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Meli
  • Avatar uživatele Meli
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41839 od E-Ryc
E-Ryc replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce

Miky napsal: zadní nosič Topcasu není kovový, ale tvzený plast


Ja bych se toho tak nebal, na nove 650 je to taky a zatim drzi (33k, z toho cca 22 s plnym kufrem). Jen jsou na tom videt sramy od okovanych bot...

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • E-Ryc
  • Avatar uživatele E-Ryc
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41838 od PetrOV
PetrOV replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
to mě vždycky dostane, úpravy od TT lepší jak v MadMaxovi a nazuté to má silniční pneu :laugh: :laugh:

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • PetrOV
  • Avatar uživatele PetrOV
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41837 od Mirek-JM
Mirek-JM replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Čau Wolfe!
Koukal jsi na lanka od přívěry?
Docela mne to dostalo když jsem se ptal na výdrž lanek, bylo mi řečeno, že mi je klidně odpojí...
Další věc byla ta,že v barvě bílé byla o 15 tis . dražší :angry:

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Mirek-JM
  • Avatar uživatele Mirek-JM
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41834 od Petr Podařil
Petr Podařil replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce

maestrom napsal: Wolfe na ty strakatý polepy by se asi nenachytali, ale tohle by je mohlo oslovit B) :laugh:

:good: Člověče tebe je tady škoda. Tys měl dělat ve vývoji u Suzuki, možná by ten novej stromek dopadl trochu lépe :evil:

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Petr Podařil
  • Avatar uživatele Petr Podařil
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět - 9 roků 8 měsíců zpět #41833 od maestrom
maestrom replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Wolfe na ty strakatý polepy by se asi nenachytali, ale tohle by je mohlo oslovit B) :laugh:
Přílohy:
Poslední úprava: 9 roků 8 měsíců zpět od maestrom.

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • maestrom
  • Avatar uživatele maestrom
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41832 od foky
foky replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Více-méně se tvoje recenze shoduje s tím, co jsem měl možnost si přečíst v zahraničních recenzích.
Co je vesměs "vyzdvihováno" v jinak chladných recenzích, je právě ten motor. Největší kritika je obvykle na to, že to kvalitativně vůbec nesouhlasí s haluzní cenovkou začínající 3kou.
Řekl bych, že nebejt malýho stromka, tak je Suzuki s prodejema v hajzlu, bohužel.
Divná doba tohleto.

Ač jsem Stromák tělem i duší. Radši než tohle bych asi koupil osmičkový Gé-eso.

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • foky
  • Avatar uživatele foky
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41830 od Miky
Miky replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Musím s Wolfem souhlasit a jen dodám pro ucelení, zadní nosič Topcasu není kovový, ale tvzený plast. To jen možná dokládá, že Japončíci štřili kde mohli. Jinak se mi Strom taky líbí, až na tu cenu. Ale to asi je jen moje věc...............

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Miky
  • Avatar uživatele Miky
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41829 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce

maestrom napsal: Hezký, děkujeme za ten elaborát :good:
Tak nevypadá to úplně na to, že by bramboráci zahltili inzerci hromadným odprodejem svých strojů a běželi objednávat stroma :P


No bohužel asi ne. Ale pokud by jej Suzuki doplnila třeba takto viz. níže

a ponechala cenu. Tak potom si myslím, že by to šlo. Ale to se asi nestane, bohužel :-( .

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"
Přílohy:

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Wolf
  • Avatar uživatele Wolf Topic Author
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41828 od Petr Podařil
Petr Podařil replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
To je škoda, že jsou ty reakce tak rozporuplné, resp.hodně vlažné. Pokud se natom člověk nesveze a není nadšenej nebo přesvědčenej za co ty peníze dává, tak to tuhle motorku moc prodávat nebude. Docela by mě zajímaly statistiky prodejů nového litra i šestpade.

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Petr Podařil
  • Avatar uživatele Petr Podařil
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41827 od maestrom
maestrom replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Hezký, děkujeme za ten elaborát :good:
Tak nevypadá to úplně na to, že by bramboráci zahltili inzerci hromadným odprodejem svých strojů a běželi objednávat stroma :P

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • maestrom
  • Avatar uživatele maestrom
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět #41826 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Jejda, ještě jsem zapomněl o pérování. Snažil jsem se s tím projet snad všechny kanály a díry po trase a řekl bych že odpružení je dobré, lepší než u starší verze.

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Wolf
  • Avatar uživatele Wolf Topic Author
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
9 roků 8 měsíců zpět - 9 roků 8 měsíců zpět #41825 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Ahoj přátelé. Konečně jsem se dostal k tomu mému hodnocení. Je možná dobře, že až teď. Měl jsem, alespoň čas si to v hlavě srovnat. První dojem byl super. Nechtěl jsem ji jim vrátit :) . Ale ???. Jak se již výše kamarád Pitris zmínil, není všechno zlato co se třpití. Motor je super táhne víceméně plynule od nějakých 1800 ot. U mého starého stromku (před dvěma lety výměna motoru, který má dnes najeto skutečných cca. 12000km takže poměrně zánovní) je toto uklidnění někde okolo 3000 ot. Dle mne má i jinak vyvážený motor (kliku) jelikož v zatáčkách mi dal vzpomenout na doby strávené na silničních strojích B) . Ale tento dojem může být ovlivněn i obutím. Motocykl měl silniční vzorek, no a taky i proto seděla jak prdel na hrnci :) . Brzdy s ABS super, málem jsem dal poprvé pusu plexi. Rozdíl 2,5 kW při rozjezdu je znát, během jízdy už tolik ne. Přemýšlel jsem co mi ta motorka jen připomíná. Cca před dvěma lety jsem měl od kamaráda na pár dní zapůjčenou Aprilii Trail 650. Byla to strašně příjemná motorka-skoro jako motard. Na Prahu a její přilehlé okolí (okolo komína) absolutně super. Jezdila i po schodech, ale jen dolu :evil: . No a v podstatě nový V Strom je to obdobné-podobné, silný motárd. Hodně zábavný, ne na schodech. Najel jsem na něm cca 80-90km, z toho zhruba 50% po městě a 50% po sinici dálničního typu. Po městě to byla s ní psina. Neúnavná mašinka, lehounce ovladatelná tady bych naše kamarády s bmw asi utahal :) . No ale potom přišlo to druhé-silnice d.typu. A tady jsem opět vzpomněl na Traila. Když foukal silnější vítr tak jsem byl jak plachetnice a honem jsem ubíral plyn. Suzuki má dle mě malé plexi a vůbec je moc subtilní a řidiče nic moc nechrání a bohužel to samé jsem za větru s ní zažil taky – nahý v trní. Na starém stromu je ochrana lepší. Tu samou trasu jsem o půl hoďky jen na svém litříku jel znovu, taky za větru a cítil jsem se mnohem lépe.
Spotřeba (ukazuje vám to momentální, průměrnou spotřebu, kolik km dojedete na nádrž) je podobná se starým stromem (stále to srovnávám s motorem, který má natočeno pouze cca.12000 km). Byť jsem se v jednu chvilku snažil jezdit "předpisově" tak mi spotřeba neklesla pod 5 L/100. V mometu, když jsem za to trošku vzal tak mi to začalo ukazovat hodnoty nad 6, někdy i nad 7 litrů a to podotýkám, že max jsem jel 180 km (asi B) )mimo obec a to jen chvilku jinak jsem snažil jet tak nějak stejně jako na své. Celkový průměr byl 5,4 L/100 km což je tak nějak na stejno. Sice u starého stromu nemám možnost to přesně vypočítat, ale už to za tu dobu mám mockrát vyzkoušeno a vím že baští +- 5,5 L na 100km. Posez v sedle je malinko vzpřímenější, ale v zásadě to nehraje roly. Světlá výška je bohuže takřka stejná (přesně ja Pitris píše) jediné co se zvedlo je sedlo a to o 3,5cm. Z toho plyne, že pro mě a podobné „čahouny“ s 180 cm je to na hraně a nemá tu možnost řidič si sedlo snížit či zvýšit. Navíc je sedlo dle mne špatně tvarováno a je tvrdší. Na mém starém proprděném sedle se mi sedí nádherně :) . Ještě k té světlé výšce. Zjistil jsem při porovnávání, že moje má v nezatíženém stavu 18,5 cm :) :yes: :good: . Další problem by asi nastal s uchycením navigace. Nic tam není třeba jako hrazda u bmw. Takže zase nějaké samodomo a nebo na řidítka (že bych vrtal dirku :) )? Přístroje jsou dobře vidět a jsou dobře čitelné. Obsahují dost info pro řidiče vč. venkovní teploty, nastavení trakce podvozku – 2x, nemá palivové mapy, má kontrolku (symbol vločky) která vás upozorní, když venkovní teplota poklesna na 2°C a může to klouzat (stěrače stírají, klakson troubí :) ). Ovládání displeje je na levé str. řidítek a je taky dobře ovladatelné. V základní verzy není nic navíc, jako pad. rám, kryty rukou, kryt motoru, vyhřívané gripy . Ten kryt motoru co je na motorce vidět je za příplatek a nevím zda je to pravé „ořechové“, když jsme do něj s Pitrisem strčili tak se tak divně zaklepal jako by tam byl akorát na parádu ?!? :-( .
Takže pokud to schrnu ze svého subjektivního pohledu, je to designově hezká-zajímavá motorka kterou bych, ale na cetování musel doplnit o dost věcí a vzhledem k ceně a užitné hodnotě mi připadá drahá. Tento týden bych se mohl projet na novém bmw tak jsem zvědav jaké to bude v strovnání s stromem. Závěrem za sebe mohu říci za ty prachy zlatá moje K3  :good: :yes: :) .

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"
Poslední úprava: 9 roků 8 měsíců zpět od Wolf.

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Wolf
  • Avatar uživatele Wolf Topic Author
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
Moderátoři: Roman JakubMates
Powered by Kunena fórum