- Motorky, technika, modely, vylepšení
- Suzuki novinky, modely a parametry (nejen V-Strom)
- Test nového litříku na Vrbovce
Idea Test nového litříku na Vrbovce
PetrOV napsal: to mě vždycky dostane, úpravy od TT lepší jak v MadMaxovi a nazuté to má silniční pneu
Jestli to nebude tím, že tyto dvě motorky nejedou řádit do Záboří na pískovou MX trať, ale jedou opravdu daleko... A to se fakt na MCE Karoo na kterých najedeš cca 3tis. km nedá...
Please Přihlásit se to join the conversation.
- tom.kh
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 664
- Karma: 9
- Obdržená poděkování 10
Jinak souhlasím s tou cenou, motorka by určitě své kupce našla, ale za aktuální cenu to bude velmi obtížné.
Co se týká pocitu malé motorky - ono je to po přesednutí ze staršího modelu V-Stroma velmi podobné u všech. Starý V-Strom byl trošku unikátní "velkou" kapotáží vpředu, což myslím žádné dnešní cestovní enduro už nemá. Já když poprvé sedl z V-Stroma na Stelvio, tak jsem si říkal jak je ta motorka na předku malá, jak sedím vysoko atd. Je to ale vše o zvyku, pár kilometrů a je to jinak.
Please Přihlásit se to join the conversation.
- tra
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK3
- Příspěvky: 53
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 2
- Meli
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
- Příspěvky: 229
- Obdržená poděkování 5
Miky napsal: zadní nosič Topcasu není kovový, ale tvzený plast
Ja bych se toho tak nebal, na nove 650 je to taky a zatim drzi (33k, z toho cca 22 s plnym kufrem). Jen jsou na tom videt sramy od okovanych bot...
Please Přihlásit se to join the conversation.
- E-Ryc
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 420
- Obdržená poděkování 10
Please Přihlásit se to join the conversation.
- PetrOV
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 334
- Obdržená poděkování 17
Koukal jsi na lanka od přívěry?
Docela mne to dostalo když jsem se ptal na výdrž lanek, bylo mi řečeno, že mi je klidně odpojí...
Další věc byla ta,že v barvě bílé byla o 15 tis . dražší
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Mirek-JM
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
- Příspěvky: 19
- Obdržená poděkování 0
:good: Člověče tebe je tady škoda. Tys měl dělat ve vývoji u Suzuki, možná by ten novej stromek dopadl trochu lépemaestrom napsal: Wolfe na ty strakatý polepy by se asi nenachytali, ale tohle by je mohlo oslovit
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Petr Podařil
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 515
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 12
Please Přihlásit se to join the conversation.
- maestrom
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 351
- Obdržená poděkování 14
Co je vesměs "vyzdvihováno" v jinak chladných recenzích, je právě ten motor. Největší kritika je obvykle na to, že to kvalitativně vůbec nesouhlasí s haluzní cenovkou začínající 3kou.
Řekl bych, že nebejt malýho stromka, tak je Suzuki s prodejema v hajzlu, bohužel.
Divná doba tohleto.
Ač jsem Stromák tělem i duší. Radši než tohle bych asi koupil osmičkový Gé-eso.
Please Přihlásit se to join the conversation.
- foky
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
- Příspěvky: 259
- Obdržená poděkování 16
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Miky
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK4
- Příspěvky: 129
- Obdržená poděkování 3
maestrom napsal: Hezký, děkujeme za ten elaborát :good:
Tak nevypadá to úplně na to, že by bramboráci zahltili inzerci hromadným odprodejem svých strojů a běželi objednávat stroma
No bohužel asi ne. Ale pokud by jej Suzuki doplnila třeba takto viz. níže
a ponechala cenu. Tak potom si myslím, že by to šlo. Ale to se asi nestane, bohužel .
Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Wolf
- Topic Author
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 1024
- Obdržená poděkování 19
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Petr Podařil
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 515
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 12
Tak nevypadá to úplně na to, že by bramboráci zahltili inzerci hromadným odprodejem svých strojů a běželi objednávat stroma
Please Přihlásit se to join the conversation.
- maestrom
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 351
- Obdržená poděkování 14
Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Wolf
- Topic Author
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 1024
- Obdržená poděkování 19
Spotřeba (ukazuje vám to momentální, průměrnou spotřebu, kolik km dojedete na nádrž) je podobná se starým stromem (stále to srovnávám s motorem, který má natočeno pouze cca.12000 km). Byť jsem se v jednu chvilku snažil jezdit "předpisově" tak mi spotřeba neklesla pod 5 L/100. V mometu, když jsem za to trošku vzal tak mi to začalo ukazovat hodnoty nad 6, někdy i nad 7 litrů a to podotýkám, že max jsem jel 180 km (asi )mimo obec a to jen chvilku jinak jsem snažil jet tak nějak stejně jako na své. Celkový průměr byl 5,4 L/100 km což je tak nějak na stejno. Sice u starého stromu nemám možnost to přesně vypočítat, ale už to za tu dobu mám mockrát vyzkoušeno a vím že baští +- 5,5 L na 100km. Posez v sedle je malinko vzpřímenější, ale v zásadě to nehraje roly. Světlá výška je bohuže takřka stejná (přesně ja Pitris píše) jediné co se zvedlo je sedlo a to o 3,5cm. Z toho plyne, že pro mě a podobné „čahouny“ s 180 cm je to na hraně a nemá tu možnost řidič si sedlo snížit či zvýšit. Navíc je sedlo dle mne špatně tvarováno a je tvrdší. Na mém starém proprděném sedle se mi sedí nádherně . Ještě k té světlé výšce. Zjistil jsem při porovnávání, že moje má v nezatíženém stavu 18,5 cm :yes: :good: . Další problem by asi nastal s uchycením navigace. Nic tam není třeba jako hrazda u bmw. Takže zase nějaké samodomo a nebo na řidítka (že bych vrtal dirku )? Přístroje jsou dobře vidět a jsou dobře čitelné. Obsahují dost info pro řidiče vč. venkovní teploty, nastavení trakce podvozku – 2x, nemá palivové mapy, má kontrolku (symbol vločky) která vás upozorní, když venkovní teplota poklesna na 2°C a může to klouzat (stěrače stírají, klakson troubí ). Ovládání displeje je na levé str. řidítek a je taky dobře ovladatelné. V základní verzy není nic navíc, jako pad. rám, kryty rukou, kryt motoru, vyhřívané gripy . Ten kryt motoru co je na motorce vidět je za příplatek a nevím zda je to pravé „ořechové“, když jsme do něj s Pitrisem strčili tak se tak divně zaklepal jako by tam byl akorát na parádu ?!? .
Takže pokud to schrnu ze svého subjektivního pohledu, je to designově hezká-zajímavá motorka kterou bych, ale na cetování musel doplnit o dost věcí a vzhledem k ceně a užitné hodnotě mi připadá drahá. Tento týden bych se mohl projet na novém bmw tak jsem zvědav jaké to bude v strovnání s stromem. Závěrem za sebe mohu říci za ty prachy zlatá moje K3 :good: :yes: .
Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"
Please Přihlásit se to join the conversation.
- Wolf
- Topic Author
- Offline
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Příspěvky: 1024
- Obdržená poděkování 19