exclamation-circle Important Nový model V-Strom 650

12 roků 5 měsíců zpět #24168 od Meli
Meli replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Tak to je fajn... takový výsledek testu potěší.

Jinak pokud jde o pneu tak mám Pirelli Scorpion trail a na asfalt už bych nic než dvousměsovku nechtěl.
Z dalších 2-směsí se nabízí např. Michelin Pilot Road 3 nebo Dunlop Roadsmart II ale ty jsou ouplně hladké asfaltové

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Meli
  • Avatar uživatele Meli
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK5
Více
12 roků 5 měsíců zpět #23942 od vaclav.valasek
vaclav.valasek replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
MOTORRAD Výsledky testu
1.Suzuki V-Strom 650  :good:
Zasloužený vítěz: vyjímečně vhodný pro turistiku, s vynikajícím komfortem sezení a dobrou obranou proti větru. Kromě toho vyšlechtila Suzuki super motor V2, oslní dynamikou a hospodárností.
2.BMW F 650 GS 
V jízdě výkonný, rychlý, dopřává dokonce i zdánlivým začátečníkům radost z jízdy. Komfort sezení je průměrný. Dobré vybavení (ABS-extra!) válcuje přemrštěná cena – typické pro BMW.
3.Honda Transalp
Jako spolehlivý společník Transalp docela přesvědčí. S drátěnými koly a nezničitelnou V2 je vhodný pro milovníky tradice. Je třeba zlepšit spotřebu a tlumiče

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • vaclav.valasek
  • Avatar uživatele vaclav.valasek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23877 od traxxas
traxxas replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Kokine, právě jsem si dočetl googlovský překladatelský paskvil a kliknul zpět na téma a koukám, že tobě to přeložil stejně blbě.... :laugh: :laugh: :laugh:

The Truth Is Out There

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • traxxas
  • Avatar uživatele traxxas
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23876 od Kokin
Kokin replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Und, Herr Kollege, können Sie den Google Translate nicht oder was? :-)


Mašinen překlad


Srovnávací test: Střední třída cestovní enduro
Kola od Suzuki, Honda a BMW

Spolu s aktualizovaný Suzuki V-Strom 650 setká s trojicí po sobě loajální, dobrosrdečný každodenní kola. Jsou začátečníky příjemný a způsobilá k cestě, dostatečně silné a ceny v rámu. Podívejte se zblízka na turné test Durynský les. V tomto článku: BMW F 650 GS , Honda Transalp , Suzuki V-Strom 650
Reklamy od Google
Schuberth helmu obchod
Schuberth S1 Pro, J1, R1, C2
Obří výběr a levné
FC-Moto.de/Schuberth-Helm-Shop
motoTV.de Moto Videa
motocyklů a Motocross videa
Motocykl Videa
www.mototv.de / Motocykl Videos

Přečtěte si tento článek:
1
Srovnávací test: Střední třída cestovní enduro
2
MOTOCYKL Scoring / Výsledky testů
3
Specifikace
4
Seznam zařízení

Stáhněte si tento článek jako PDF

Všechny produkty ke stažení na první pohled
Obloha je modrá jako bílý plášť bavorského zbraní, které jsme právě opustili za námi. "Vítejte v Durynsku," na velké znamení, "zelené srdce Německa." Žluté zlato je svítí slunce, někde mezi koncem léta a začátkem podzimu. Na začátku září, předehra k potenciálně nejkrásnější kole měsíc. Tři dvouválcových motorů jsou spokojeně vrní, těšíme se na všechny řidiče, co může očekávat. Dokonce i když někdo má prý přiznala "Mezinárodní den silnice zužuje." Mnoho staveb během cesty můžeme být na pozoru Durynský les věc Master. Ne, ne závod, ale nejlepší mezi středně velké turné enduros. S BMW F 650 GS, Honda Transalp a Suzuki interpretovat V-Strom 650 termín "Enduro" docela daleko: 19 palců přední kola, špatně provedený až chybí (Suzuki), ochranu motoru a street-orientované pneumatiky před více asfaltu března. Koneckonců, tři poměrně široká řídítka jsou snadno po ruce. Scházejí se na střední odpružení, a to i bez lavic zkroucení erklimmbare. Jsou kompaktní, jednoduché stroje, vyrovnaný a ne příliš těžké. Díky vysoké každodenní praktičnost, v mírném off-road dobrodružství a kompetence. pilotované na motocyklu BMW grafik Gerd Mayer, ve skutečnosti 798 ccm. Je ekonomika verze F 800 GS, jakési "základní" verze. Tiefstapelnde název by měl zdůrazňovat začátečníky fitness a vyvolávají obrovský úspěch jednoválce F 650 GS požehnal.



Více o ...
BMW Honda Suzuki GS 650 F Transalp V-Strom 650 Enduro
V sedle skutečného 680 cm3 měření Honda Transalp sedí naší World Traveller Tobias. On sám se svým zerlebten 600 Transalp téměř úplně přešel Afriku, viz MOTOCYKL 16/2011. Takže teď se řídí aktuálním 52-motor ventilu stupeň V2 na zkoušku - a je nadšená tím, první metr plné. Více punč a mnohem lepší (ABS), brzdy, než předtím. Jedinou 650S zůstane Suzuki V-Strom, pečlivě revidoval na modelovém roce 2012. Na rozdíl od malých úprav podvozku a 90-V 2 stupně byl primárně vizuální opravit. Štíhlá a drátovitá, než u předchozího modelu to je. Nyní nosí elegantní Fox očima tvář. Dobře, předním panelu V-Power je v tomto testu oblasti stále na dosah. Ale téměř 222 kg, aniž by případ a vrchní kufr, pouze s jejich vlastníky, jen o čtyři více než BMW a sedm liber méně, než Transalp. Tourer vyzařuje atmosféru rostoucí daleko rameno V-pipe flow. Za vámi stojí první integrovány do motocyklu. Ale cítil trochu pasivnější než BMW a Honda. V jejich případě je výškový rozdíl mezi řídítka a sedlo jsou nižší, vlak je také na horní části těla ve vzpřímené poloze, zvýšil o něco vyšší. Výsledek:. Člověk sedí aktivní v časném stadiu silnice 650 směrem ven, Suzi zkažený s nejdelší rozsah trio. A nejlepší ochranu proti větru za největší plus výškově nastavitelný volant.








BMW F 650 GS, Suzuki V-Strom 650 a Honda Transalp.

Takové možnosti nastavení na BMW a Honda jsou nedostatkovým zbožím. Pro ně, vítr fouká víc na ramenou a krku. Pouze na F 650 GS, kolena úplně zářivý v proudu vzduchu. Celkem dálkové plavby na moři, je však komfort na silné, pohodlné sedadlo i Suzuki. Stejně tak zůstává saubequem hladce zaoblené, dobře široká Honda místo. Hodin kilometrů na dvě japonské jídlo je čistá radost. Gerd Jak pokračuje F 650 GS je zcela odlišný. Na dálnici zwackt monotónní a vylepší ho asi hodinu do zadku. BMW sedadla je prostě těžší a užší a hranaté obrysy. Přes Ausgleichspleuels dost těžké přijít k vibracím Rotax Twins série. Při zpomalování a maximální rychlost, tempo nad 130, které jsou nepříjemné v dlouhodobém horizontu. je škoda, že tato 2010s, speciální "30 let GS" je již již není k dispozici. Exkluzivní lak na alpská bílá s tříbarevným dekor v historickém BMW barvy Motorsport a červená sedadla dát jinak zdůraznil, usedlý modelu povzbudivou poznámku. BMW a Suzuki mít žádný problém ve spěchu pryč Honda na otevřené silnici pro krátký čas: Transalp vytváří č. 180 km / h, vítr bubnování hlasitě na helmě. Dojíždět protože velké BMW topcase a Suzi v plné Tourenornat od 160 km / h více či méně násilně. Hromadí v zadní části zátěže dělá je více náchylné k podélné drážky na nejvyšší rychlosti a turbulence v úplavu od zastaralých nákladních automobilů tak, aby lépe řídit zemi silnicích. Vystupte z vlaku a na zábavu. A konečně, houpačka tekutiny křivky. Stroj z převrácení, nálada stoupá. Vzestup východě. Pristine, docela nový asfaltový našroubovat do kopce Tobi je tam a pryč, tranny je spor. Plná zábavy na této straně Afriky, a daleko méně než 100 hp. Ani dobrá 60 koní Honda má útulný Tobi propustit vodítku současně zde. Včetně - se rychle po sobě mezi křivkami?









Vážení vědomi toho, že pikantní nebo nasáklé s esenciálními oleji k inhalaci vzduchu. Nebo poslouchat bušení z Honda airbox a příjemné dunění výfuku-V2, které se prolínají do ticha. Jagged přijde tranny z kopyt. Záleží dost přímo a spontánně do plynu. Klepněte na tlačítko, klepněte na tlačítko, prošívaná, levou nohu přes nejlepší ze všech tří kol. To hraje na italsko-postavený motor Honda jeho méně pružná. Je unavený dříve, potřebují jen pět hřišť, ale ne méně než 3000 zájezdů správně běhat. Jde to s dobrým pocitem, že to lehce pulzující V2 je postavena na věčný život. Tobias především hodnoty. Za 25 let asi 200 000 Transalp přišlo na silnicích v Evropě, téměř 37 000 v Německu. Desítky tisíc, jsou stále běží, jsou prostě nerozbitné. v křivce tmavé jedle křoví out sebe "žena moc" jako skutečný zdroj napětí. Především proto, že nabíjí V2. Úplně měkké a velmi dobře, odpověděl každé malé plynové tlumiče nárazů. Kombinace silné akceleraci z nízkých otáček motoru a turbíny typu bez uspíšení dělat. Roztočení, ale rychlost, hlad. Jeden motor pro všechny, začátečníky a veterány. měřeno podle jeho 71 koní cítit. Dobře, jak nízko vibrovat této fantastické jízdy. Super tichý šepot z V-Twin z nyní štíhlejší držel výfuku. To pröttelt z levných tenkých - jako Transalp - Black lakovaného ocelového plechu. Rich V šoku je nepřítomný v V-Strom. Výhodu nebo nevýhodu?






Vysoká Sídlo: Někde v prozíravé.

Teď to zní, jako BMW z jeho exkluzivní nerezové oceli výfukový systém (!) Podstatně jednotvárnější, přízemnější. Skoro jako horký domácí boxer. Umělecké dílo, technicky a akusticky za stejných podmínek: paralelní-sourozenci dvojčete a velký boxer z BMW spojuje jednotné intervalu zapalování 360 stupňů. Počet motorových sedí tak dokonale do produktového portfolia. a drží medvědí začátek toho, co slibuje zvuk. Výkonný stěhuje do BMW, se stanoví na šestku na nejživější hybnosti. A i přes z 800 sourozenců přijat, hodně dlouho celkového poměru. Teoreticky by mohl v reálném 74-HP "650" 237 věcí, které běží. Na plyn, dát pryč pohonu bez výrazné změny zatížení reakce. Pouze z směnném provozu mimo 800 dvouřadové sako trochu těžší plyn jako dva V-motorů. To je vyváženo na pohled z volitelných palubního počítače, který zobrazuje průměrná spotřeba přesně. Jen čtyři litry paliva spaluje při teplotě 100 dvojitou sérii lehce zatuchlý dálnici kilometrů. Ekonomičtější V-Power je brilantní-V2. Ten obsah se s senzační 3,6 l, 4,7 l jako Transalp vypadají opravdu žíznivý. především jako Honda, protože jeho malý 17-litrové nádrže na čerpací stanici již má. Dělá to v každém případě již známé již více než jedenáct vystřelil litrů - se zpočátku zmatený a pak divoce blikající sloupcový graf. Tobi je na začátku nervózní. Jak má člověk vychutnat, jak vypočítat rozsah 372 km? I Suzuki rozdá část své přemrštěné poloměru (teoreticky 555 km!) jejich příliš brzy na to, indikátor rezervy blikat. Dalo by se to na jeden zátah ze Stuttgartu do Durynska. Nejméně 400 km by F 650 GS až s malým 16-galonu tank, bez zavazadel. V její hromadění paliva v rámci trojúhelníku. Hrdlo se nachází přímo u stolu, vždy snadno přístupná. Dobře, dobře, tank, čůrat a cigarety break. Čas pro originální Thuringian klobásy na grilu, jak má být. A chutné polévky Solyanka, kyselé ostrý. čerstvé posílil ještě víc. A jak. Silnice prochází trasa slavného Rennsteig stále na vrcholu Durynský les. Nahoru, dolů, vlevo, vpravo. Tam byly důvody, proč tam jsou davy motorkářů na silnici.









Na rustikální a malebné "vyznamenání" hotel se setkáme Bernd a Wolfgang z Bonnu. Jste s Triumph Street Triple R a BMW R 1100 R silnici - skoro moc páry pro tuto stanici. "Máte před Eifel a další dveře, cestu do Durynska?" "Jo," odpověděl Wolfgang, "tady jsou ceny nižší a povrchu vozovky lépe." pocit pokračuje, podvozek na zuby. Co spojuje celé trio: spolehlivý manipulaci. Žádné napravení při brzdění v šikmé poloze, žádná výrazná citlivost na podélné drážky nebo žlabu. Pouze Honda reagovala trochu citlivější, zjizvený ulic se někdy opustí cílový kurz. Ona pak zamést, vyžaduje jemné úpravy. dobře na povrchu, Transalp stojí na nejužším pneumatik běžných dobromyslné trio křivky do křoví. Nepoužívejte příliš agilní, dokonce i nejmenší ruce. Dává mír, je více kontemplativní motocykl pro pěší turistiku. Namísto cestování, trávník, namísto toho se těší zabývá Angas. Honda má malý ocas-těžké. Tento efekt se významně zvyšuje Kommod umístěny cestující. Ale bohužel, dostupnost prutu špatný vtip. Předpínací muset stavět to jako jeden způsob, jak snadno otočit knoflíkem, stejně jako BMW a Suzuki! Pro tento, Transalp je spíše tlumí šok, absorbuje příliš pomalu. Tak velmi zadní poklesy až k zemi. To chmele asi v progresivním oboru necitlivé. Odstranění vytváří něco, co otevřít nastavení tlumení úplně. Ale konkrétně potřebuje extra dlouhé šroubovák. Člověk má záruku na cestování není součástí dodávky. prostoru pro zlepšení je možné být jednoduché Hondas, ocelové kyvnou vidlici. "Snadná oprava v Kongu", by Tobi argumentovat. Stejně jako ocelový rám a jediný drát-paprsková kola, místo obsadil v této oblasti. Ale to, co mluví proti dobře provedené napínání řetězu, hřídele, nebo alespoň standardní hlavní stojan? Pokud chcete, aby všechny tři nutné věnovat zvláštní péči řetězu.








Krásné je jiný. I když se člověk mohl myslet mohou, ale je tu pro "řetěz kola s názvem" bez centrální stojan.

Jako temperamentní závratné dopadá opět Suzuki. Velmi šikovný, že se křivky pod kola, kruhy směřují jak do velkých kol. Za dvou podmínek: za prvé, máte šok (prostřednictvím praktických olivkou) zkreslujícího plně v zájmu zlepšení rovnováhy, větší zatížení na přední kolo bringen.Zum ostatní by měli zavazadlového prostoru, pokud možno v hotelu, například v jemné "Zlatý jelen" v Simson Suhl. V opačném případě můžete cítit kilo navíc na zadní straně zcela jasně. Od té doby ujetá manipulaci trio ukáže ne tak mrštný, obratný, s rolí zavazadly BMW. stabilní a vysokou kvalitu hliníkovým rámem most Suzuki. A jejich pneumatiky stojí za shlédnutí. Jak Honda Výkon Japonka také nese Bridgestone cesta Wing 101 a 152 Ale jen před zvláštní identifikátor "J" zpět na "F". A neliší se významně od jen uvnitř základny. Suzuki pneumatiky mají hloubku dezénu menší, ale pořád vypadají méně drsné běhounu. Tím poskytují větší komfort jízdy role, od nízké až po cíl více na silnici než svalnatý vyhlížející stezka Wings of Transalp. A - důležitý při zpáteční cestě - Suzi rovněž poskytnout speciální pneumatiky na flétnu na tý ulicích velkou důvěru. Ale dlouhodobě nahradí Bridgestone bitvy Wings Wing Trail,. Míchání pneumatiky je možné , pokud případů a topcase montáž, BMW je ještě šikovnější, než Suzuki. A na rozdíl od V-Power a Transalp ukazuje F 650 GS je také žádný odkaz mávat, když rychlost mezi 60 a 80 se ruce z řídítek. BMW může stavět šasi. V tomto případě s rámem z ocelových trubek. "Dokonalé," Thüringer by asi říct. To platí také pro téměř ostrý přesnost řízení středně velkých GS. Tam, kde se člověk podívá, to jde dolů taky. Snad i díky pneumatikám. Metzeler Tourance EXP infikované rány v šikmé poloze na BMW pryč nejklidnější, zůstává neutrální a téměř neotřesitelné na trati. Má více problému na přední nohu. Ačkoli 300 jeden kotoučové brzdy a zpoždění. Ale pouze v případě, zatáhněte za páku s velkou silou. To je v souladu s dva kováře, kteří pracují u otevřených dveří v "nové kabiny" své figurky na kovadlinu, hned vedle středověkého města Schmalkalden v pořádku.









Mnohem jemnější dávkování, a to i rukou jemné ženy, dva, tři písty zátky kotva v přední kola Hondy. Prostě nádherný průhledný. Aktivuje středu pístu levého předního jen krok na brzdový pedál. Významné zlepšení oproti předchozímu modelu je citlivější nového regulačního ABS Bosch V-Strom. I přes jednoduchou dvoupístový plovoucími třmeny, celý brzdový systém cítí mnohem ostřejší nyní. ABS a mnoho dalších dobrot za poplatek cenu BMW, jízdní cenu má "startovací model" volně přes 10 000 €. To táhne značky Honda v této specifikaci. Můžete si zvyknout na řazení pro BMW (za poplatek) a Suzuki (standard). Jako obvykle, Suzuki nabízí nejlepší ve své třídě, který nabízí. spoře informoval kapitán ní Honda. Dva Tripmaster a teplota chladicí vody, to je vše. Palubní počítač F 650 GS nabízí více oproti průměrné spotřebě a rychlosti, okamžité spotřeby paliva, a dokonce i stopky. Logicky, vše za poplatek. analogový rychloměr jehly nemotorné, protože BMW je střední přečíst, než digitální displeje Honda a Suzuki. Rychlost hlásí všechny tři v klasickém kole nástrojů. Trio je vážné začátečníky s dětmi. Doslova v podobě nižší nebo vyšší lavice příslušenství, a dokonce i BMW snížení kit. Navíc tím, že 34-HP možností. Jak snadné je ovládat tyto tři kamarády na dvou kolech, open-schopný odbočku na štěrkových cestách. Pokud jedete po tu, sdílené pruhy,, lesník přátelský pozdrav, v jižním Německu, že by se podíval vyčítavě na nejlepší. měkká síla se mohou použít zadní kola stěží break 19-palcový převést zdvořile. A v žádném okamžiku před dalším zákazem znamení, ale pak z něj dělá jeden ze tří malý poloměr otáčení docela jednoduché. kdo se chce učit znovu, jak odměňovat motocyklový - tři dny jsou věnovány Durynský les na palubě těchto jemných motocykly jako pravdivé Erlebniskur. Jsou jako dobří přátelé, právě tam to všechno. Unkapriziös a skromný. Woodruff se všechny tři, vítězem je nová Suzuki V-Strom 650. Blahopřejeme.

VSTROMKLUB.CZ administrátor.
www.gipro.cz - www.moto-doplnky.cz - www.1-bike.cz

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Kokin
  • Avatar uživatele Kokin
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23875 od Douša
Douša replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
mode napsal:

tak je to tu znova:

http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/vergleichstests/suzuki-honda-und-bmw-mittelklasse-reiseenduros/387702

1.vstrom
2.GS650
3.transalp

B) B) B)



No pěkné , akorád že svahilsky neumím, tak si můžu akorát prohlédnout obrázky :P

Dobrá nálada nevyřeší všechny tvé problémy, ale nasere tolik lidí , že se vyplatí si ji uchovat!!!!!

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Douša
  • Avatar uživatele Douša
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • Bez humoru se dá žít, ale proč?
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23867 od mode
mode replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
tak je to tu znova:

http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/tests/vergleichstests/suzuki-honda-und-bmw-mittelklasse-reiseenduros/387702

1.vstrom
2.GS650
3.transalp

B) B) B)

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • mode
  • Avatar uživatele mode
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23863 od mode
mode replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
mám iba druhú sadu....
trailwingy som zodral po 14tis., predná by ešte nejaké 2tis vydržala..
Teraz mám "trailattack" a je to ovelááááá lepšie ako trailwing. Z trailwingov som cítil hlavne vzadu neistotu - nejak to plávalo(..?)
Na conti mám 8tis a vypadajú že ešte osem vydržia. Tu mám ale problém že sa mi výraznejšie okolo 60km/h rozkmitajú riadilá (to je v inej diskusií).(s bridgestonom to kmitalo menej)
Takže nabudúce asi skúsim tourance....
Jazdím 95%onroad,

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • mode
  • Avatar uživatele mode
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23858 od vaclav.valasek
vaclav.valasek replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
a jaké gumy vyhovují Jožko tobě? Kolik najezdíš a za jakých podmínek? v

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • vaclav.valasek
  • Avatar uživatele vaclav.valasek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23857 od mode
mode replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
práve trailwing je citlivý na správnu teplotu je nevyspitatelný, niekedy prekvapivo podrží inokedy prekvapivo sklzne - to moja skúsenosť. Ani zadarmo...

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • mode
  • Avatar uživatele mode
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23854 od vaclav.valasek
vaclav.valasek replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Jestli ti stromek necuká, máš kliku. Nejenom Strom ale i další dvouválce obecně cukají. Pokud jde o pneu. donutil jsi mne podívat se na testy. http://www.seznam-pneu.cz/motopneu/bridgestone-trail-wing-152-130-80-r17-h-65-s84932986 Je mi ale jasné, že je tolik kritériií při jejich hodnocení, tolik rozměrů, tolik motocyklů a stylů jízdy, že není nad vlastní zkušenost. Každopádně i díky tobě teď vím, že mohu zkusit i terén a co víc, z okna vidím sněhové mraky a přestat jezdit se mi ještě nechce. Takže vyzkouším i jejich tvrzení o jízdě na sněhu. v

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • vaclav.valasek
  • Avatar uživatele vaclav.valasek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23852 od mode
mode replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
vaclav dobre píšeš, mám podobnú skúsenosť....

oponujem však v cukaní pod 4tis, moja 650K9 necuká - ide plynulo aj odspodu... a originál bridgestony boli o triedu nižšie ako ostané...

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • mode
  • Avatar uživatele mode
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK2
Více
12 roků 6 měsíců zpět - 12 roků 6 měsíců zpět #23842 od vaclav.valasek
vaclav.valasek replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Nový Stromek je samozřejmě více pro oči, :ohmy: to mne ale zase tak nebere. Co mne naopak nadchlo nejvíce je ten elektromotor. Cukání v otáčkách pod 4 tis. mi na starém hodně vadilo. Tím víc, že motorku používám skoro výhradně na dlouhé cesty, kdy jedu na pohodu a otáčky se kolem té čtyřky, hlavně v horách, motaly stále. To je teď pryč a stále tomu nemohu uplně věřit. Po městě můžeš jet na 4/5/6 a plynule zrychlit, kdykoliv je potřeba. Navíc se motor ohromně snadno vytáčí, na pětku ze 2 tis máš v mžiku 8 tis. a 170 na tachometru. V tomhle tedy soudruzi v Japonsku chybu neudělali. Určitě mne motor svádí k rychlejší jízdě, časem mi to asi zevšední, teď ale zažívám příjemné potěšení. Lepší mi také přijdou pneumatiky. Jezdil jsem výhradně na Metzeler tourance exp. Měli nejlepší hodnocení na vodě a tak mi je nasadili už u nového starého Stroma. Teď jsem to nechal na výrobci a jsou tam Bridgestouny. Před týdnem jsem jel na otočku (a ne po dálnici) do Prahy, 650 km z toho 550 v dešti a 8 st.C. a neměl jsem nejmenší problém, naopak. A to jsem docela upaloval. Podstatné pro mne je, že jsem před koupí Stroma 2012 vyzkoušel všechny možné, mnohem slavnější a dražší alternativy a žádná nedosáhla ani na starého Stroma. Byly neohrabanější, těžké, provozně dražší a mnohem méně přívětivé. Hezčí jenom na parkovišti. Takže když vím, že mám to pro sebe nejlepší...co si přát víc?! :good:
Poslední úprava: 12 roků 6 měsíců zpět od vaclav.valasek.

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • vaclav.valasek
  • Avatar uživatele vaclav.valasek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23840 od Martin Novák
Martin Novák replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Tak Turecko můžu jen doporučit. Řekl bych, že Turci jsou z muslimů Evropě nejblíže. Turecko mám procestované křížem krážem (bohužel ne na motorce) a mám jen pozitivní zkušenosti.
Určitě nevynechej Kapadocii, ta opravdu stojí za to. Já bohužel nedám dohoromady tolik času, aby toho bylo na pořádnej "výlet" a tak budu rád, když se v příštím roce podívám na Sardinii. Už jsem tam chtěl vyrazit letos, ale nevyšlo to.
No a co novej stromek??? Pozitiva??? Zápory???

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Martin Novák
  • Avatar uživatele Martin Novák
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • Martin
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23838 od vaclav.valasek
vaclav.valasek replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Ahoj Martine, letos jsem tři měsíce poznával kouzlo Skotska. Pokud jde o déšť, mám tedy splněno na několik let dopředu, takže se chystám jet uschnout. Asi do Turecka, byl jsem tam už dvakrát, pokaždé ale jen na skok. Moc se mi tam sice nechce, muslimské státy zrovna nemusím, do sbírky mi ale chybí. A co ty plánuješ? v
Přílohy:

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • vaclav.valasek
  • Avatar uživatele vaclav.valasek
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK1
Více
12 roků 6 měsíců zpět #23836 od Martin Novák
Martin Novák replied the topic: Re: Nový model V-Strom 650
Pěkná barva! Blahopřeji :good:
A kam se s ním Václave chystáš??? Bude opět kolečko po Evropě, nebo máš jiné cíle?

Please Přihlásit se to join the conversation.

  • Martin Novák
  • Avatar uživatele Martin Novák
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
  • Martin
Více
Moderátoři: Roman JakubMates
Powered by Kunena fórum