lightbulb-o Idea Test nového litříku na Vrbovce

5 roků 11 měsíců zpět - 5 roků 11 měsíců zpět #41693 od Wolf
Wolf created the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Ahoj přátelé. Dnes odpoledne mi přišel tento email ze Suzuki, Praha 6, Vrbova. Zkušební jízdy jsou 2 hodinové. Tak jsem si to hned zarezervoval.

Dobrý den,

zveme Vás na akci Suzuki Road Show 2014, v rámci které bude možné zdarma vyzkoušet celá řada zajímavých motocyklů, včetně modelu V-Strom 1000 ABS, o který jste měl zájem. Dále můžete vyzkoušet modely: Hayabusa ABS, Gladius ABS, Burgman 650 Executive, Inazume 250.

Akce se koná 12.-17. června 2014. Zkušební jízdu si prosím rezervujte telefonicky (225 110 932), je potřeba počítat s vratnou zálohou ve výši 10% hodnoty zapůjčovaného motocyklu v hotovosti.

Těšíme se na Vás.

František Golis

MOT ART s.r.o.
Vrbova 19
Praha 4 Braník

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"
Poslední úprava: 5 roků 11 měsíců zpět od Wolf.

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41695 od macháně
macháně replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
No tak to udělej řádný test a hoď to sem na fórum. Jsem moc zvědavý na tvé dojmy, s přihlédnutím k tomu, že sedláš původního litra.

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41696 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Jo hned to sem dám, taky jsem zvědav a moc se těším na litříka :) . Sice jsem si zarezervoval na dopoledne pátek 13, ale snad vše bude ok :secret: :)

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41706 od Meli
Meli replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Tak to jsem moc zvědav. Je to jeden z adeptů na mou příští - kdyby měl světlou výšku aspoň o 3 cm větší tak jedinej adept... co jsem slyšel tak ovladatelnost jak 650 nebo novej vodník GS (čti: super), výborné brzdy (problém smrka650) krásně táhne odspoda (problém starého litra) slušná spotřeba ale bohužel i o 2 litry menší nádrž. Design je takovej jakej je, kardan by se mi líbil víc ale co už. malého smrka mám zvedlýho o 45 mm a to je tak akorát. zvedat litr se mi určitě nechce takže sem na rozpacích... ale ještě 2-3 roky to nebudu měnit tak mi ty rozpaky ještě tolik nevaděj a počkám na novou afriku jaká bude...

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41708 od PetrOV
PetrOV replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
vem Marcelovi rovnou míry na šust-schutz-šus plech, rozměry kostí, úchyty zadních nosičů a rozměry teleskopů na zvýšení :evil: :laugh:

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41716 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Jasně :) . Vše nafotím a proměřím :)

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět - 5 roků 11 měsíců zpět #41751 od Pitris
Pitris replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Tak už to mám za sebou.
Wolf byl tak hodný, vzpomněl si na mně a v rámci své testovací zápůjčky mi nového Stroma svěřil.
Sice jen pár km, ale i tak, jsem rád, že jsem ho zkusil.

První dojmy za mně:
+ super motor, táhne odspodu, žádná cukatůra, opravdu mě nadchl, to je asi to nejlepší na celé moto
+ brzdy, až do ABS jsem to nehrotil, proti mým uvadlým jsou ostré, ale přiměřeně dávkovatelné
+ ovladatelnost, lehkost

- světlá výška (měřeno s Wolfem, asi sem dá více podrobností) bez jezdce 165mm, s jezdcem (90kg Wolfe ?) 140mm. Po osazení kufrů a batůžku to bude na montáž nových Marcelových vychytávek (kosti/redukce vidlic)
- zdá se mi subtilní, na výstavišti mi to tak nepřišlo, ale možná je to tím, že je úplně holá, že má jiné sedlo, asi má i užší nádrž, oproti své šestpade jsem se cítil trochu jak na skůtru, svou motku mezi nohama víc cítím, to mi tak nějak zkazilo celkový dojem (nutno ale poznamenat, že mám dva metry, takže těžko hledat moto, kde nevypadám jak vosa na bonbónu)

Abych pravdu řekl, kdyby mi Mates přehodil motor do mého starého stroma tak budu asi nejspokojenější :-)



pohoda, o tu jde až v první řadě...

This message has an attachment image.
Please log in or register to see it.

Poslední úprava: 5 roků 11 měsíců zpět od Pitris.

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41755 od maestrom
maestrom replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Tak nevím, nechci nějak snižovat kvality toho stroje, ale je tom na první pohled hrozně vidět že to je rozpočtovka očesaná až na dřeň...
Jinak jsem samozřejmě zvědavý na Wolfovu recenzi.

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět - 5 roků 11 měsíců zpět #41771 od raisto
raisto replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Kam ten svět spěje, říct o něčem za třista papírů, že je to očesaná rozpočtovka, to mě poser. Klidně řekni, že máš pocit že to Japíci omrdali, aby na nás víc vydělali, ale ta cena rozpočtová fakt není, to ani náhodou.
Poslední úprava: 5 roků 11 měsíců zpět od raisto.

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41772 od maestrom
maestrom replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce

raisto napsal: Kam ten svět spěje, říct o něčem za třista papírů, že je to očesaná rozpočtovka, to mě poser. Klidně řekni, že máš pocit že to Japíci omrdali, aby na nás víc vydělali, ale ta cena rozpočtová fakt není, to ani náhodou.


Cena tomu možná neodpovídá, ale ta motorka je lacině postavená. B) Měla asi stát míň. Ale na druhou stranu - kdo je v týhle kategorii při objemu 1000 - 1200 levnější? Snad jen Versys,kterej je podobná ojebávka a od zaváděcí ceny která byla plusmínus stejná šel postupně o nějakejch 20-30 tis. níž aby to bylo vůbec prodejný...

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41817 od Meli
Meli replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Tak ABS, protiprokluz, upsidedown... jako nějaké náznaky kvality tam jsou... ale pak mrknu na boční stojánek = na konci zmačklá trubka... bída velebnosti

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41821 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Ahoj všichni. Teď jsem přijel z víkendu. Hned zítra dopoledne budu psát jak a co. Jen předesílám, bramboráci třeste se :) :evil:

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41822 od Roman Jakub
Roman Jakub replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Už se těšíme Wolfíku. Jak se zatřeseme smíchy :D

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #41823 od Petr Podařil
Petr Podařil replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Tak už už už Wolfíku. Nenapínej nás, od pátku nespíme. :laugh:

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
5 roků 11 měsíců zpět - 5 roků 11 měsíců zpět #41825 od Wolf
Wolf replied the topic: Test nového litříku na Vrbovce
Ahoj přátelé. Konečně jsem se dostal k tomu mému hodnocení. Je možná dobře, že až teď. Měl jsem, alespoň čas si to v hlavě srovnat. První dojem byl super. Nechtěl jsem ji jim vrátit :) . Ale ???. Jak se již výše kamarád Pitris zmínil, není všechno zlato co se třpití. Motor je super táhne víceméně plynule od nějakých 1800 ot. U mého starého stromku (před dvěma lety výměna motoru, který má dnes najeto skutečných cca. 12000km takže poměrně zánovní) je toto uklidnění někde okolo 3000 ot. Dle mne má i jinak vyvážený motor (kliku) jelikož v zatáčkách mi dal vzpomenout na doby strávené na silničních strojích B) . Ale tento dojem může být ovlivněn i obutím. Motocykl měl silniční vzorek, no a taky i proto seděla jak prdel na hrnci :) . Brzdy s ABS super, málem jsem dal poprvé pusu plexi. Rozdíl 2,5 kW při rozjezdu je znát, během jízdy už tolik ne. Přemýšlel jsem co mi ta motorka jen připomíná. Cca před dvěma lety jsem měl od kamaráda na pár dní zapůjčenou Aprilii Trail 650. Byla to strašně příjemná motorka-skoro jako motard. Na Prahu a její přilehlé okolí (okolo komína) absolutně super. Jezdila i po schodech, ale jen dolu :evil: . No a v podstatě nový V Strom je to obdobné-podobné, silný motárd. Hodně zábavný, ne na schodech. Najel jsem na něm cca 80-90km, z toho zhruba 50% po městě a 50% po sinici dálničního typu. Po městě to byla s ní psina. Neúnavná mašinka, lehounce ovladatelná tady bych naše kamarády s bmw asi utahal :) . No ale potom přišlo to druhé-silnice d.typu. A tady jsem opět vzpomněl na Traila. Když foukal silnější vítr tak jsem byl jak plachetnice a honem jsem ubíral plyn. Suzuki má dle mě malé plexi a vůbec je moc subtilní a řidiče nic moc nechrání a bohužel to samé jsem za větru s ní zažil taky – nahý v trní. Na starém stromu je ochrana lepší. Tu samou trasu jsem o půl hoďky jen na svém litříku jel znovu, taky za větru a cítil jsem se mnohem lépe.
Spotřeba (ukazuje vám to momentální, průměrnou spotřebu, kolik km dojedete na nádrž) je podobná se starým stromem (stále to srovnávám s motorem, který má natočeno pouze cca.12000 km). Byť jsem se v jednu chvilku snažil jezdit "předpisově" tak mi spotřeba neklesla pod 5 L/100. V mometu, když jsem za to trošku vzal tak mi to začalo ukazovat hodnoty nad 6, někdy i nad 7 litrů a to podotýkám, že max jsem jel 180 km (asi B) )mimo obec a to jen chvilku jinak jsem snažil jet tak nějak stejně jako na své. Celkový průměr byl 5,4 L/100 km což je tak nějak na stejno. Sice u starého stromu nemám možnost to přesně vypočítat, ale už to za tu dobu mám mockrát vyzkoušeno a vím že baští +- 5,5 L na 100km. Posez v sedle je malinko vzpřímenější, ale v zásadě to nehraje roly. Světlá výška je bohuže takřka stejná (přesně ja Pitris píše) jediné co se zvedlo je sedlo a to o 3,5cm. Z toho plyne, že pro mě a podobné „čahouny“ s 180 cm je to na hraně a nemá tu možnost řidič si sedlo snížit či zvýšit. Navíc je sedlo dle mne špatně tvarováno a je tvrdší. Na mém starém proprděném sedle se mi sedí nádherně :) . Ještě k té světlé výšce. Zjistil jsem při porovnávání, že moje má v nezatíženém stavu 18,5 cm :) :yes: :good: . Další problem by asi nastal s uchycením navigace. Nic tam není třeba jako hrazda u bmw. Takže zase nějaké samodomo a nebo na řidítka (že bych vrtal dirku :) )? Přístroje jsou dobře vidět a jsou dobře čitelné. Obsahují dost info pro řidiče vč. venkovní teploty, nastavení trakce podvozku – 2x, nemá palivové mapy, má kontrolku (symbol vločky) která vás upozorní, když venkovní teplota poklesna na 2°C a může to klouzat (stěrače stírají, klakson troubí :) ). Ovládání displeje je na levé str. řidítek a je taky dobře ovladatelné. V základní verzy není nic navíc, jako pad. rám, kryty rukou, kryt motoru, vyhřívané gripy . Ten kryt motoru co je na motorce vidět je za příplatek a nevím zda je to pravé „ořechové“, když jsme do něj s Pitrisem strčili tak se tak divně zaklepal jako by tam byl akorát na parádu ?!? :-( .
Takže pokud to schrnu ze svého subjektivního pohledu, je to designově hezká-zajímavá motorka kterou bych, ale na cetování musel doplnit o dost věcí a vzhledem k ceně a užitné hodnotě mi připadá drahá. Tento týden bych se mohl projet na novém bmw tak jsem zvědav jaké to bude v strovnání s stromem. Závěrem za sebe mohu říci za ty prachy zlatá moje K3  :good: :yes: :) .

Smích chytré lidi léčí a jen blbce uráží.
! Lepší je být mrtvý, než druhý !
"Jezdi, aby jsi žil, žij aby jsi jezdil"

This message has attachments images.
Please log in or register to see it.

Poslední úprava: 5 roků 11 měsíců zpět od Wolf.

Please Přihlásit se to join the conversation.

Více
Moderátoři: Roman JakubMates
Powered by Kunena fórum