file Question KN + laďák Laser na 650 - problémy

10 roků 3 měsíců zpět #3629 od Mládě.Fidži
Mládě.Fidži created the topic: KN + laďák Laser na 650 - problémy
To bude asi hlavně otázka na Matese. Pořídil sem si tuhle kombinaci a poslední dobou se mi často stává, že při vrknutí plynem to zřejmě střelí do sání. A taky se mi 2x stalo, že při podřazování chcípla. Co myslíš, že by to mohlo být? Chudá směs? Nebo by to chtělo už třeba udělat podtlaky a synchronizaci?(pokud ano, kdy mohu přijet :P, mám teď cca 20000km) Případně "jen" vyhodit KN filtr a dát origo? PowerCommander rozhodně kupovat nechci.

Díky

Please Přihlásit se to join the conversation.

• Mládě.Fidži
  • Avatar uživatele Mládě.Fidži Topic Author
  • Super borec
  • Super borec
Více
10 roků 3 měsíců zpět #3630 od Karel
Karel replied the topic: Re:KN + laďák Laser na 650 - problémy
Fidži, nejsem odborník - to je Mates - ale u 650 by to zlobit nemělo. Kdyby to byl litr, tak se nedivim, ale 650 :wondering: to je divný?????

Více
10 roků 3 měsíců zpět #3633 od Mates
Mates replied the topic: Re:KN + laďák Laser na 650 - problémy
Podle kilometrů tě budou čekat ventily,ale tu samou kombinaci jsem použil na ex torédu a bez problémů i Jarda nic neříká,jinak by to chtělo kontrolu a popřípadě zvednout bohatost,tu nemohu udělat nemám potřebné zařízení.Zastav se a pořešíme to,ahoj

Více
10 roků 3 měsíců zpět - 10 roků 3 měsíců zpět #3636 od Mládě.Fidži
Mládě.Fidži replied the topic: Re:KN + laďák Laser na 650 - problémy
V úterý bych měl jít na ventily. Uvidíme. Je mi to fakt divné, protože ostatní problémy nemají. Myslíš, že by sis na kontrolu pro mě udělal třeba ve čtvrtek? Při té příležitosti bych potřeboval namontovat pancířky B)
Poslední úprava: 10 roků 3 měsíců zpět od Mládě.Fidži.

• Mládě.Fidži
  • Super borec
  • Super borec
Více
10 roků 3 měsíců zpět #3637 od JardaCZ
JardaCZ replied the topic: Re:KN + laďák Laser na 650 - problémy